onsdag 4 maj 2011

Kommunfest

Stort partaj i kommunen. Varför? För att vi är så bra, vi som jobbar här. Maten var suverän och det bjöds på underhållning. Höll på att dö när jag såg att det var Måns Möller som skulle köra stand-up. Sämre program än cirkus Möller har Sverige sällan skådat. men han överraskade och var riktigt rolig faktiskt. Sedan dubbel-dog jag lite när Lena PH och Orup gick på. Lena PH är lite fjantig tycker jag medan Orup väcker minnen... Kollegorna drog med mig till scenen och jag fann mig själv stå bredvid megahögtalarna. Hela kroppen vibrerade och det slog mig plötsligt att bebisen kanske inte gillar detta. Kan bebisen bli döv? Kan bebisen få en hjärtattack av den höga basen?

Tog min iPhone och googlade lite. Förflyttade mig bakåt där basen inte var lika kraftig och såg på Lena PH på säkert avstånd.

Sedan slog det mig! Herre Min GUD! Tänk om bebisen kommer ut som Lena PH-fan? Hemska tanke...

Inga kommentarer: