lördag 19 februari 2011

Fullspäckat men ack så trevligt

Har blivit en sån där som går och längtar efter helgerna. Jag har aldrig varit sådan tidigare. En ny upplevelse. Inte helt positivt. Det är ju trevligt att se fram emot alla dagar i veckan som tidigare. Nu är det också så att jag ser extra mycket fram emot helgen om den är helt oplanerad. haha. Vilken latmask man har blivit. En promenad i solskenet och bara ta´t lugnt liksom.

Den här helgen strider mot alla soffpotatis-regler dock. Den är fullspäckad! Gårdagskvällen spenderades i och för sig hemma men i mycket trevligt plott-sällskap och en festmåltid utan dess like.. hahaha! Nu ska jag strax iväg och träffa Tjallis och sedan direkt iväg på Schlager-sammankomst och jag planerar att gå in i det med hela mitt schlagerhjärta. Eller? Hmm? Jag är en stor motståndare av schlagern men ikväll ska jag nog allt ge det en chans, om inte annat så kommer jag ha utomordentligt trevligt sällskap i form av en klitt och en klatt (- hahaha)!

Imorgon ska min fina härliga svåger firas. Ja han är min svåger på riktigt nu. Pretty awsome!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: