fredag 10 december 2010

Here it goes again...

Jag snyter mig alltför sällan, jag tar inte nässpray.. Varför undrar ni? Jo, det är liksom snor eller blod jag har att välja på och eftersom jag aldrig slutar blöda när jag väl börjat så väljer jag snoret. Det ebbar i vart fall ut efter ett tag och kommer inte i såna mängder.

Men så valde jag att ta risken att tryckutjämna eftersom jag är helt döv på ena örat och halvt på det andra. Så klart har jag nu också en blödande näsa.

Det var bara det som saknades.. Oh happy sjuktider!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag personligen avskyr nässpray. Det är det vidrigaste som finns att trycka till och bli duschad på insidan av kroppen. Jag klarar inte av det. Men, det var inte det jag skulle komma till utan det jag tänkte säga var att när man är gravid kan man få nästäppa och då rekommenderar de nässpray, fast en speciell variant eftersom man har känsligare slemhinnor och blöder lättare än vanligt. Kanske kan vara nått att testa?
Annars gillar jag personligen Sinnova som finns att köpa på apotek och hälsokost. Ett grönt litet piller som fungerar ungefär som Rinnexin fast detta är receptfritt och naturläkemedel… och det funkar. I alla fall på mig.