söndag 10 oktober 2010

Framme i paradisets paradis!


Vi är mållösa. Helt mållösa! Trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle vara såhär fett och då hade jag nog ändå förväntat mig en hel del. Alltså jag kan inte förklara med ord hur det är här, det måste upplevas. Åk till Maldiverna för guds skull, så fort ni bara kan. Ska man göra en resa i livet ska man fan åka hit!!!

Är lite ovan med denna lyxiga tillvaro kan jag erkänna. "Sit down here. here you have a drink." For free? tänker min skalle. "Your bus is here. Jack will take You" Ska jag kasta i mig drinken nu eller låta den stå??? In på nästa ställe. "Sit down here" Fan vad vi ska sitta överallt, viskar jag till mrman. "Come with me, sit down here!" säger Jack. Sedan berättar jack som egentligen heter Ibrahim, att vi har blivit uppgraderade till en beach Villa istället för en beach Bungalow "but dont tell anyone, if they ask you booked a villa". "Of course" säger jag lite sådär cool-lungt och jublar inombords.

Våran beach villa är fantastisk. F-A-N-TASTISK!!!!

Vår beach villa

Inuti

Badrummet är faktiskt utomhus...


Utomhusbädd på altanen

Bild tagen från altanen.

I´m in PARADISE!!!

1 kommentar:

Pekka sa...

jäklar, ser ju HELT underbart ut!! :D