lördag 11 september 2010

Bröllopspresenter

Jag har som sagt inte skrivit så mycket mer om bröllopet än att det var alldeles alldeles underbart! Vi fick självklart väldigt väldigt många fina presenter också. En sak som jag är lite sugen på är denna låsta låda. Den är en av gåvorna från P + J the rockstar, PennyLane + Patte, Farbror Kjell + M, Plott + Klott, Nellie, Percy + Willywonka. Under bröllopet stod lådan framme och alla fick skriva små meddelanden och lägga i. Nyckeln ska vi få om ett år.

Jag har som inte tittat på den på riktigt sen vi kom hem och nu tänkte jag att jag skulle ställa upp den i bokhyllan. Då upptäckte jag att den var riktigt tung. Så många lappar kan omöjligt ha skrivits. Jag tog mitt specialtränade öga och lät nyfikenheten ta över. Nu vet jag att jag kan släcka törsten även om ett år =P Vi har några skumpor att häva i oss under tiden!

Det ska bli galet kul att läsa alla lappar!!!
Grymt bra present!

Inga kommentarer: