lördag 23 januari 2010

Skor har man på sig u t o m h u s ! ! !

Dagens klädproblem handlar självklart om vad man kan ha på sig för inneskor. Vi ska nämligen på cocktailparty ikväll i Danderyd! Eller förlåt, det är inte cocktailparty det är:

Afton med dans

Klädsel: Tänk cocktailparty

Skor har man på sig utomhus. Jag har inga skor som jag kan ha inne. Jag har ett par svarta pumps. Jag antar att det är de jag får ta... även om klacken är rätt tunn... Jag frågade min vän Plott och hon sa att man inte kanske ska ha stilettklackar "Vad är det", tänkte jag. Som sagt, klädregler och såna här finkalas är inte min grej och man vill gärna vara korrekt klädd för att inte känna mig som årets outsider. Och vilka klänningar ingår i kategorin "cocktail" egentligen? Jag chansar på min nyårsklänning.. haha..

Inga kommentarer: