torsdag 26 november 2009

Kärlek

Jag brukar säga att jag har flera väldigt bra vänner. Det finns några stycken som ligger där uppe på toppen liksom.. Sen finns det de där som egentligen har andra "roller" men som är bästa vänner ändå. Till exempel MrMan. Men så om man tänker efter.. vem det är man egentligen anförtror sig till, vem är det som alltid finns där? Som alltid oavsett möten, middagar och allt det där andra faktiskt svarar när jag ringer. Vem är det jag ringer minst en gång om dagen för att få hjälp med diverse små ting? Vem är det som får lyssna på alla mina på-liv-och-död-frågor? Vem är det som jag alltid alltid kan lita på oavsett vad det än gäller? Vem är det som känner mig bäst?

Det är min pappa!

Jag har världens bästa pappa.

1 kommentar:

klittis sa...

Jag och en kollega diskuterade igår relationen till våra mammor...Hon menade att det är ju så att man har bäst kontakt med mamman och en närmre relation...Typ som att jag och min mamma är bästa vänner, MEN då sa jag att Jag har en kompis som har en dötajt rellis med sin pappa, och att han är hennes bästa vän. det var dig jag syftade på såklart=) Har alltid gillat att ni har så bra kontakt !! Puss på dig!