torsdag 26 november 2009

Host-host-hosteli-host-host

Dagens sjukläge: Uppe ur soffan, rätt pigg, ihärdig hosta

Jag har tillräcklig ork för att plugga och städa i alla fall. Känns skönt. Igår var det dödläge på mig. Ringde Dadilo och bad han ringa lite då och då bara för att se att jag fortfarande levde. Han skrattade åt mig. Men han ringde också.. Imorn kommer en potentiell köpare till vår lägenhet. Tänk så skönt det skulle vara om de gillade den. Då skulle man slippa alla visningar, allt meck och mäklarkostnader!!! Håll tummarna!

Vem som fixade potentiell köpare? Dadilo såklart! Säger ju det.. han är grym =)

3 kommentarer:

Natalie sa...

Hey! Ska ni flytta, har ni hittat nytt? Vad händer, är så nyfiken! Tell me :D

Lillis sa...

Missade du det inlägget? =)

Vi har köpt oss ett litet hus i förorten!

natalie sa...

Åh men grattis - ja jag måste ha missat det helt!