lördag 19 september 2009

De tre musketörerna på Stadsteatern

(Bild från www.stadsteatern.stockholm.se)


Åh den var så bra!
Jag tittade på biljetten tidigare idag och insåg att pjäsen skulle vara 3.10 lång. Suck! Var så himla opepp så det finns inte. Såg framför mig en sån där tråkpjäs som när herr Wolf spelade Wolfgang Amadeus (eller vem han nu var) och gick omkring och spottade så att de som satt närmast ångrade att de inte haft med sig ett paraply. Nä, Wolf är verkligen ingen skådespelare i min smak. Däremot älskar jag när Stadsteatern sätter upp pjäser med de här människorna som vi såg ikväll. Det var ungefär samma cast som på Djungelboken. Det är de som kan sjunga och dansa liksom. Och vem kunde ana att Fares Fares kunde sjunga??!!?! Han sjöng "poison" så det stod härliga till! Det var så underbart många gamla rockdängor och en och annan skämtsamt inslängd gammal klassiker. Det var helt underbart! Jag har skrattat och klappat mina händer till tusen ikväll. Det var verkligen bra. Bättre än Djungelboken och den var riktigt bra den med!

Gå och se De tre musketörerna på stadsteatern.
Do it now!

Inga kommentarer: