måndag 6 juni 2011

Vilken helg...

Det känns som jag har varit ledig i en vecka... minst!
Vi har hunnit med precis allt vi hade tänkt plus lite till. Barnrummet är nu färdigspacklat och färdigmålat. Vaggan har fått sig en omgång färg och vi hann ta en tur till ikea. Det är ingen idé att ni åker till ikea förresten för vi köpte upp hela skiten, finns inget kvar.

Vi har haft finfrämmande från Gotland och jag har lärt mig om varpa. Grillen har gått varm hela helgen då vi också fick finfrämmande av Dudden och L. Multo trevligt! Vilken fantastisk helg. Fanstastisk!!!

Imorn ska jag jobba. Det känns heeeelt okej. Utvecklingssamtalen är klara, trasandet är klart, äventyret är över och när jag slutar ska jag hem och skruva möbler. Jiiiihh!!! Nu ska här bli ordning och reda bland alla bebisgrejor.

Inga kommentarer: