lördag 4 juni 2011

Sunny day

Jag har försökt pumpa min cykel efter vinterns långa vila men det vill sig inte. Jag skyller på att den är gammal och konstig och har nu bett MrMan om hjälp. Det känns lite bättre av att han inte heller får det att funka på första försöket =)

Under tiden kan jag passa på att berätta att jag kommit på varför de som bodde här tidigare sålde. De insåg plötsligt att de gjorde sitt livs misstag när de planterade häcken på framsidan. Häcken tar över allt. Gräsmattan är knappt synlig längre och det känns som att det enda jag gör är att gå och dra i de där jävla skotten som kommer fucking överallt. Det var när jag gick där och drog som jag insåg att jag fasiken skulle kunna flytta bara för den där jävla häckens skull som det slog mig. Det var det som hände. Med de tidigare ägarna. För varför skulle man annars vilja flytta från detta underbara hus?? Jag vägrar att låta häcken vinna. Its going down!!!

Inga kommentarer: