tisdag 31 maj 2011

Vecka 29

De säger på jobbet att jag har blivit större den här veckan. Mycket större. Jag vet inte om jag håller med. Jag tycker magen ser rätt same same ut. Men jag kanske blir "hemmablind". Dock spelar det sjuuukt stor roll vad jag har för kläder på mig.

Snart passerar vi den magiska 30-gränsen. För mig är den magisk på något sätt. Tänk att vi snart är där, vid slutmålet alltså. Hur gärna man än vill slippa vara gravid och få ut ungen så vill man samtidigt bara ha den kvar där inne i tryggt förvar och låta den stanna där. I början gick tiden så sjukligt sakta och nu hinner jag inte med. Dagarna bara rinner iväg.

Det är för övrigt sjukligt varmt i Sveriget idag. Det är för övrigt sjukt irriterande hur sjukt mycket jag använder ordet sjukt. Sick man! (sjuk man?)

Nu ska jag låtsas att jag tar emot syster på Arlanda med en liten waka waka-dans.

Sun is shining!

Inga kommentarer: