måndag 23 maj 2011

Vecka 28

Okej jag erkänner. Det är inte lika lätt längre. Det är jobbigt att resa sig och sätta sig, och det är förjävligt jobbigt att böja sig ned. Sen är det ju som så att det inte direkt underlättar att alla våra möbler på jobbet är i barnens storlek, (bord, stolar, hyllor) snarare tvärtom. Att torka borden efter maten har blivit en pärs och idag sprang jag upp och ned så många gånger vid lunchen att jag tappade räkningen... Det är alltid nått, och stolen är typ 30 cm hög, yey!

Sen så är det så jäkla dubbelt allt. Man blir tipsad hit och tipsad dit. För att underlätta foglossningen mår jag bäst av att röra på mig. Men jag orkar ju inte lika mycket så jag blir helt slut. Funderar på att fråga barnmorskan om ett sånt där band som ska avlasta lite nästa gång jag ska dit.

Liten verkar ha fått det trängre där inne också.. inte så många kraftiga sparkar längre utan snarare mer "bök".

Men men... jag kämpar på. Även om jag faktiskt har börjat räkna ner arbetsdagar nu. 31 kvar...

Inga kommentarer: