lördag 2 april 2011

Grav-jeans så mycket värt det

Jag tänkte vänta ut växandet så mycket som möjligt innan jag köpte några grav-brallor. Har klarat mig rätt fint med mina vanliga bralls, tyckte jag. Tills jag provade ett par grav-jeans. Herre min Gösta så sjuuukt sköna!

Grejen var att mojjan sa en smart grej. Att sen under sommaren kanske man helst inte vill gå i jeans utan det är smartare att köpa jeans nu och ha i typ april och maj och sen gå i typ leggings. Mycket smart I say! Så jag åkte till Name it (enda stället jag hittat som säljer Mamalicious, HMs mammakläder ger mig mardrömmar) och provade dessa underbara skapelser. De två butiksbiträderna gick nästan i taket när de såg mig i jeansen. haha. Jag tänkte att antingen är de sjuuuukt säljkåta eller så satt de här byxorna rätt bra på mig.

De var snygga men grejen var känslan. Det känns som man är naken typ. Haha! Jag trodde att mina vanliga byxor funkade fint men i samma sekund jag drog på mig de här jeansen visste jag att det inte fanns någon återvändo. Inga mer uppknäppta knappar..



1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga, på slutet vill man inte ha jeans i alla fall, för de kommer kännas trånga.

På Vero Moda på Drottninggatan har jag hittat störst utbud av mammakläder av märket du nämnde men som jag inte kan stava till. Ett litet tips bara.

Jag kan säga så här, jag ångrar att jag inte köpte mer i början, för sen blir man snål när det bara är 2-3 månader kvar... då kan jag lika gärna klara mig typ... Nästa gång(??!) kommer jag handla mer gravidkläder tidigare...