måndag 25 april 2011

Bä bä vita lamm gick på restaurang

Så var denna långhelg till ända. Vi har hunnit med lite av varje. Efter Vildingarnas land tog jag mig en milslång promenix med sektflickor ut till böndernas gård och klappade lamm och sjöng för kossorna "du får inte soova nuuu" (big brother). Efter det kände kroppen av den där milen och MrMan fick ta den huvudsakliga leken med den äldsta av gudsönerna medan jag själv satt och hängde med den yngre varianten av samma sort och hans mor. Vi har också hunnit röja en del i det som skall bli barnrum. Bokhyllan är utplacerad i vardagsrummet och jag håller på att gå igenom massa gammalt skit. Allt som inte används kan kastas, eller?

Har inte sett en enda pigmentfläck i min fejja och ignorerar nu "man får absolut inte sola när man är gravid". Sola gör jag väl inte men jag jobbar fasiken ute, vi är ute hela dagarna och jag tänker njuta av våren. Jag litar på mitt pigment helt enkelt. Fläckar - vik hädan!

Inga kommentarer: