onsdag 23 februari 2011

Klipp så mycket du kan...

MrMan bokar sina klippningar på ett sånt där flott frisörställe där frisörerna har olika "nivåer" av skills, typ. Man måste boka minst en månad i förväg för annars e man körd.

Det e inte min grej.

Jag klipper mig väldigt sällan. Kanske två gånger per år. Haha. Jag vet, jag borde klippa mig oftare. Jag väntar tills håret håller på å går mig på nerverna. Och det skedde idag. Så jag stack förbi centrum på vägen hem. Satte mig i en stol och bad frisören klippa så mycket han kunde bara jag kan sätta upp det. Han skrattade åt mig, så jag la till "ja, och så får det gärna se snyggt ut".

Han var riktigt bra. Han vågade. Det gjorde inte den förra. Nu är det borta. Håret alltså. Så jävla gött.

Sen var jag på bokrean =) Happy happy joy joy!

Inga kommentarer: