fredag 24 december 2010

Många julelappar och familjehäng

Well, God Jul på er alla!
Jag har varit dålig på att blogga. Men jag har julestökat mer än vanligt i år. Medan MrMan slitit häcken av sig in på småtimmarna varje natt har jag bakat, rimmat, letat klappar, haft tomteverkstad med fina vänner och ätit massa choklad, slagit in klappar, tagit emot julgåvor från alla barnen på jobbet, lyssnat på julmusik (?) och tänt massa ljus. Tja, en massa sånt! Igår hade vi mor och far över på lite pre-christmas-fika.
Igårkväll hade MrMan någon vision om att vi skulle vara hos hans föräldrar kl.11 idag. Jag kan säga med ganska stor övertygelse att så kommer inte bli fallet. Trots att jag bad Mrman om att inte sitta uppe halva natten och jobba så vaknade jag av att han gick och la sig 04.45. Så att... vänta inte på oss. Vi kommer när vi kommer! Tänkte göra i ordning frukost strax och sätta på lars christmas på högsta volym så han vaknar. Ni kan lita på mig!

GOD JUL!!!

Inga kommentarer: