lördag 9 oktober 2010

I väntan på paradiset

Sitter just nu på flygplatsen i Qatar. Här är de flesta män klädda som shejker... ni vet, vita stjärngossesärkar och vitt skynke på skallen med en liten rund cirkel ovanpå. Vi har rätt många timmars väntan till nästa flyg. Local time är 20.07 i skrivande stund och vi ska boarda nästa flight 00.30. Suck! Men tacka vet jag gratis internät och macbook. iPhonen funkar ju också men av någon anledning går det inte att blogga från den. Man måste väl ha "rätta appen".

Jag har lovat många att jag ska blogga från resan. Jag håller mina löften ska ni veta men jag kan inte garantera något dagligt flöde. Fast man vet aldrig med oss, vi är ju internet-freaks av hög rang så man ska aldrig säga aldrig.

Jag hoppas ni njuter av hösten i mitt ställe. Jag saknar redan min mössa. Jag älskar mössor. Haha! Hösten är min absoluta favoritårstid!!! Men jag ska inte klaga, kommer ju inte ha det dåligt direkt.

Inga kommentarer: