söndag 8 augusti 2010

Mina saker och jag =)

På min förskola arbetar vi i hemvister. Varje hemvist har en inriktning och jag har blivit ansvarig för det naturvetenskapliga. Helt underbart! Jag älskar´t! Fick ett riktigt fågelbo av mojjan och nu hade min chef köpt en bok jag varit på väg att köpa privat ett antal gånger. Lånade hem den över helgen och har frossat i olika experiment jag ska göra med ungarna under hösten. Gu va kul det ska bli! Kan verkligen rekommendera denna bok.


Sedan har jag länge varit på jakt efter en riktigt gammal koffert. En sån där som man ser att den varit med om en hel massa. Den hade jag tänkt ha till sago-koffert. Men det visade sig vara riktigt svårt att få tag på en sådan även om svärfar hade flera stycken i ladan, de var dock lite för stora. Så till slut hittade jag en ganska fin väska med Emil-tryck. Den ska nog funka. Har även köpt mig själv tre stycken tygpåsar från IKEA som jag ska ha till samling. (Kan inte låta bli att köpa grejer själv.)

Inga kommentarer: