fredag 13 augusti 2010

Jag fick ett påsk-kort


Jahaja.. Nu börjas det.. Kan inte låta bli å tänka att det bara är lureri och att det inte alls kommer komma ett paket. Jag har tänkt blogga om möhippan flera gånger. Har suttit här å skrivit inlägg efter inlägg som jag har raderat eftersom jag ska försöka att inte vara så förbenat nyfiken. Men det har inte gått så bra på jobbet. Haha. Jag har försökt få Lunkan att försäga sig och även Bergarn. Men det vill som inte funka. Nu har jag vart nervös över att det ska bli till helgen eftersom jag absolut inte har tid (inte imorn i alla fall).. Detta kort gjorde mig först lugn eftersom jag då insåg att allt kommer ske efter denna helg och då behöver jag inte stressa upp mig. Men! Så kom jag på att det kanske bara är fejk för att jag ska tro att det inte blir den här helgen. Jag blir galen på detta. Jag som sa att de aldrig skulle kunna dölja en möhippa för mig.. tji fick jag,

I´m going fucking crazy!

(En normal människa kanske bara skulle skitit i att fundera så mycket på det men jag är ett kontrollfreak av hög rang och har lite jobbigt med att inte veta grejer som detta. Det strider liksom emot allt som försiggår uppe i skallen.)

1 kommentar:

Lottis sa...

Ja, alltså... Det kommer inget paket idag, men det kanske du har förstått!? :)