måndag 21 juni 2010

Fjanten jag som vill knyta kransar!

Jahopp! Midsommar närmar sig. Det känns avlägset på något sätt. Jag och barnen har knutit kransar hela våren och jag har sett fram emot att gå ut på en blomsteräng och plocka mig vackra blommor som jag sedan knyter en fin krans av på midsommar. Jag visste inte ens att jag var ledig på fredag förrän för några veckor sedan. Det kändes som jag vunnit på lotto. När man inte har så mycket semester i sommar känns det som det kan behövas en långhelg iväg någonstans. Dalarna hade vart nice, Dalarna för två år sedan var typ den bästa midsommarn nånsin. Men nu verkar det inte bli något av det... jag är som inte med i planeringen.. planeringen sköts via mail av MrMan och hans vänner. Jag bara sitter här och håller mina tummar för att jag får åka iväg till något mysigt landställe där det finns en sommaräng med massor av blommor...

Inga kommentarer: