onsdag 10 mars 2010

Onsdagsbikten

Kan lika gärna outa mitt kommande bröllop här på bloggen eftersom jag verkar ha en fruktansvärd bloggtorka för tillfället. Är det något jag dock kan blogga om är det väl alla bröllopsbestyr som sker för tillfället. Så ja, We´re getting fucking married!!! Haha. Det är stort. Och helt jäkla otippat, faktiskt. Det var aldrig vår plan egentligen. Vi var såna där som ansåg oss nöjda med en förlovning ett bra tag. Sen blev det såhär... vad hände egentligen? Jag skyller det på kärleken. Kärleken gör en massa konstiga saker med en. Saker som får en att gifta sig, typ... Så nu planerar jag (vi) ett bröllop. Ett bröllop som bara är vårt och som får vara precis så som vi vill ha det. Kom inte med några förmaningar om vad som ska finnas med och vad som inte ska finnas med för detta blir precis så som vi vill ha det. Och om jag ska vara ärlig har jag ingen jättekoll... haha... Kör i vind!

Inga kommentarer: