måndag 1 mars 2010

Ja, det var lördagskväll!

Jag och Jopan firade vårt betyg i lördags. Efter en rätt blöt kväll på diverse pubar och dansgolv räddar vi livet på Thomas. Stackars Thomas. Jag och Jopan insisterade på att vi inte kunde lämna honom till sitt öde. MrMan och Domi var svårövertalade men när Thomas drattade med pannan rätt ned i gatan tog de sitt förnuft till fånga och hjälpte oss. Tur det, för MrMan fick vara superhjälte och bar Thomas in i en telefonhytt. Vi ringde efter ambulans och jag satt där och försökte få han att vara med på något sätt. "Thomas, hör du mig???" "Är du med?" "Jag vet att du säkert tycker jag är jävligt jobbig men vi fixar det här!"... Haha! Sen fick jag kräks på benet och vi kunde till slut lämna över Thomas till ambulanspersonalen. Men var tog Ando vägen egentligen?

Sen åkte vi vidare och jagade de sjungande koreanska adoptivpäronen nere i tunnelbanan.


En helt vanlig lördagskväll.

Inga kommentarer: