söndag 21 februari 2010

Nu är det slut på studierna, for real!

Hela veckan har jag öppnat mailen med en nervös klump i magen. När inget mail trillat in i fredags insåg jag att det blir en till veckas väntan på betyget... Men så nu, idag, öppnar jag mailen utan den minsta tanke på det där mailet som borde trilla in. Och så ligger det där!

Gaah!

Efter alla ändringar, all ångest, alla vaga svar, allt jävla slit som jag och Jopan lagt på den där skiten så var jag redigt nervös och lät MrMan öppna mailet. "Är det bra eller dåligt? Bra eller dåligt?" nästan skrek jag bort ifrån dörrposten.

Det gick bra!

ÄNTLIGEN!

Är det nu vi får börja leva igen?

5 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lillis sa...

Ni kan ju fetglömma att jag tänker godkänna reklam i mina kommentarer!

Jopan sa...

LYCKA!!!

Anonym sa...

fan vad bra då tjejer!!! då var ni färdiga då.....grattis som fan..själv är jag så fn trött på skiten...men snart juni! grattis igen!!!!!!! kram linda

Lillis sa...

Linda! Tusen tack! Visste inte att du läste här, Sköj! Vad läser du för kurs nu?