tisdag 26 januari 2010

Vad hände med internätet?

Banken. JA så var det det här med banken. Vem i hela fridens namn har tid till att gå till banken? Min första spontana tanke var faktiskt "finns det ens bankkontor fortfarande???". Banken som ligger närmast jobbet stänger 16 alla dagar.. min tidigaste dag är 15.50 vilket betyder no bank eftersom jag knappt hinner ta mig ut ur skolbyggnaden innan banken har stängt... Inne i stan har banken öppet till 18 varje måndag... varje måndag jobbar jag självklart då till 18.

Banken... hahaha... vem går egentligen till banken nu för tiden? (Jag uppenbarligen, efter att jag typ tagit ledigt från jobbet??)

3 kommentarer:

Lottis sa...

Jag var på banken idag på lunchen! Fast jag har Swedbank å dom har öppet till 18 alla vardagar. Det gillar jag!

Anonym sa...

Byt bank förbövelen...jag har länsförsäkringar,mycket går att göra på nätet, annars har de öppet till typ 19 alla dagar, även helger. Nice!

Lillis sa...

Det är verkligen inte min egen bank som jag måste ta mig till. Jag har internetbank sedan urminnes tider. tror knappt min bank har ett kontor, på riktigt! Nej det här är min första lön som av ngn anledning måste hämtas ut på Nordea trots att jag lämnat alla tänkbara uppgifter som de kan tänkas behöva.. suck och stön och stön och suck!