onsdag 6 januari 2010

Ta mig långt ut på en jävla äng och skjut mig

(Detta inlägg innehåller alldeles för många svordomar för känsliga läsares bästa)


Den här uppsatsen är färdig. Done! Klar!
Jag har inget mer att säga den. Det är en bra jävla uppsats. Jag bryr mig inte det minsta om jag får ett E eller om jag får ett A. Jag börjar jobba imorn och vill lämna in skiten. Jag har inte tid att sitta med den längre...

Vi har dock lyckats få den mest seriösa handledaren i världshistorien.. jättebra javisst! Men vi får ju aldrig bli färdiga. jag orkar inte mer. jag har gett upp mentalt. Jag satt en hel jävla dag och ändrade alla rättningar från våra "språk-kollare".. Igår ändrade vi Ls kommentarer från handledarträffen och då kände jag att "visst, det här funkar, det är inte så fasligt mycket!"

Nu ö p p n a d e jag handledarens kommentarer på vår text. Oh my fucking GOD! Skämtar hon eller? Jag har nog inte varit så här jävla förbannad på flera jävla år!!! Ta ut mig på en äng och gör det fort för det här kommer aldrig sluta bra...

2 kommentarer:

Malin sa...

Men! När ska JAG få läsa den då? Jag har ju sett fram emot att få bli din apa! Precis som du var min och A:s... Hoppas att du lever fortfarande iaf, och att du inte befinner dig i häktet efter att ha försökt mörda er handledare...hmm... Vi hörs vännen!

Jopan sa...

Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in, Jag vill lämna in!!!!!