söndag 31 januari 2010

Nattens tankar om Robinson

• Otroligt synd att Mats inte tog sig till final.

• Satt och fasade för att vi skulle få Jimmy och Anders i final och sa högt för mig själv att "händer det ska jag aldrig ALDRIG mer titta på Robinson".

• Jimmy skulle verkligen inte vara en värdig vinnare av Robinson enligt mig. Han har legat på stranden och bara snackat hela jävla tiden.. har han någonsin gjort något ansträngande? Typ letat mat? Byggt något? Har han tyckt att det varit kul att vara där överhuvudtaget?

• Alla som tycker att man kan pakta sig igenom skiten måste ju inse att man kanske borde vara lite ödmjuk också eftersom det är resterande deltagare som i slutet utser vinnaren. In your face Jimmy!!

• Bästa är att man sedan läser Aftonbladet som skriver stort om finalfesten som alla deltagarna var på men vinnaren Hans var inte bjuden. Om man läser lite mer och lite fler artiklar i andra tidningar inser man efter en stund att på denna finalfest befann sig cirka 10 deltagare... Några av dessa åkte ut första veckan.. Dessa deltagare var de som jag skulle gissa mest satt och fantiserade om kommande kändisskap och gratis champagne. Hasse såg finalen hos Mats där även Jarmo (från förra årets Robinson) befann sig.

• Riktigt surt att Mats inte vann. Han är min Robinson. Och Jarmo är förra årets Robinson för mig.. När ska den riktiga krutgubben egentligen få vinna?

Inga kommentarer: