söndag 3 januari 2010

Det är mycket nu...

Ja det är det sannerligen. Det har varit mycket hela julen känns det som även om allt inte har varit jobbigt. Julen för ju med sig en himlans massa farande hit och dit.. sen var det nyår som skulle fixas. Samtidigt var det full house borta i förorten då farmor kommit ner från Norrland och syster äntligen är tillbaka från Filippinerna. Nu sätter slutspurten in med uppsatsen och jag sitter och stirrar mig till galenskap på dataskärmen. På torsdag ska jag börja på mitt nya jobb (!!??!!?!!) samtidigt som uppsatsen ska in till examinatorn. Syster har enbart några dagar kvar i vårt kalla land och jag känner mig stressad. Jag hinner inte med. Någonstans i bakgrunden av mitt koncentrerade arbete hörde jag MrMan nämna något om att laga lunch...

Jag - "Laga lunch?!!?? Är du galen? Jag hinner inte laga lunch, jag ska sitta här med den här uppsatsen och jag hinner minsann inte laga någon lunch!!!"

Uppsatsen känns bra dock. Den är rätt färdig. Det är bara en del småpill kvar. Jag är bara allmänt trött på den och känner att jag vill ha det överstökat...

Inga kommentarer: