onsdag 30 december 2009

No need to klädpanik

Ibland när man ska gå bort kan det hända att man får lite sån där klädpanik. Vad ska man ha på sig? Ingenting passar... Jag kan få så mycket klädpanik att jag bokstavligen talat bryter ihop. MrMan har fått erfara detta några gånger och han ser lika chockad ut varje gång. Haha! Jag är även expert på att lämna mina kläder framme i en jättestor megahög. Varför lägga in kläderna i garderoben när man ändå ska använda dem hela tiden? Ja, jag är lat. I alla fall skulle jag nu städa in allt i garderoben och insåg plötsligt att jag har jääävligt mycket byxor.. kolla bara på mina jeans här. De är ju hur många som helst och så har jag på mig ett sprillans nytt par... Herre min gösta!
Jag måste dock få försvara mig själv med att alla dessa byxor fyller olika funktioner. I hög ett, längst till vänster, är det tighta jeans "finjeans" as I say. I hög två, i mitten, ligger alla "trashbrallor" - jeans med häng och gamla jeans med för mycke hål i för att se decent ut. I hög tre har vi "vardagsbralls", sköna jeans som man kan ha på jobbet (de bästa)!

Haha.. intresseklubben antecknar...

Inga kommentarer: