torsdag 14 januari 2010

Dagens tanke

"Om man jobbar ett år så är man tillåten att börja plugga igen sen..."

Jag är uttömd. Urlakad. All energi är long gone. Allt bara flyter ihop. Vad händer? Jag går runt som i ett töcken och gör ett jävla hästjobb. Varför ska jag lägga så jävla stor press på mig själv hela förbannade tiden? Varför ska det vara så svårt att komma in i arbetsgrejen? Varför kan jag inte bara ha lite mer ork att göra imorgon också? Jaaaa, jag vet varför.. det är mitt eget jävla fel. Jag ska vara på topp. Jag ska vara bäst. Jag är grym på det jag gör. Haha. Men det krävs en del jobb för att vara grym även om mycket sitter i ryggmärgen =P Jag är inte en sån där som tycker att allt jag gör är bra. Men jag är bra på mitt jobb. Det är jag! Nu ska jag bara fixa denna uppsats så har jag all energi till bara bra saker sen...

In i dimman!!!

Inga kommentarer: