torsdag 12 november 2009

Snickaren i väggen forts

Alltså.
Vi vaknade av det där ljudet. Jag kom hem. Satte mig framför datorn, fick en halv hjärtattack då jag inte var beredd på att han fortfarande höll på. Borde han inte vara klar med just den här väggen nu? Han har ju hållit på sen klockan halv sju i morse? Kanske är på tiden att köpa sig en slipmaskin? Gör någonting människa för jag bara sitter här och väntar på att det ska trilla igenom en snickare (eller Herr Gustafsson själv) genom väggen...




Fatta att jag är så irriterad att jag tar en video på det och trilskar ut hur jag nu får upp den på Youtube. Riktigt illa folks, riktigt illa!

3 kommentarer:

Malin sa...

Men gud vad högt det lät! Inte klokt ju! Jag tycker att du ska ringa på hos er granne och säga att han är på väg genom väggen in till er lr nåt... lät ju som att det var någon I er lägenhet som höll på.

Anonym sa...

Hahahaha!! Jag skrattar så jag gråter!!

Lillis sa...

Han håller fortfarande på idag.. dock bara lite då och då.. människan måste vara perfektionist!