torsdag 12 november 2009

När man vaknar av ett ljud i väggen...

MrMan - Va e det?
Jag - Ingen aning.. (för trött för att bry mig)
MrMan - Hör du?
Jag - Mmm...
MrMan - Är det en hund..? (börjar smyga ut för att lokalisera ljudet)
Jag - Det kan ju inte vara en hund.. det måste vara en råtta..
MrMan - I väggen?
Jag - Ja!?!!
MrMan - Som låter så högt?
Jag - Ja varför inte.. dom krafsar ju.. det är ju knappast en hund i väggen..
MrMan - Nej men kanske inne hos Gustafsson.
Jag - Han har väl ingen hund heller.. det är jag säker på..
MrMan - Weird...

Släpade upp mig själv ur sängen och lyssnade lite på ljudet.. är dock relativt säker på att Herr Gustafsson har hantverkare inne hos sig som spacklar eller slipar väggen för hand... Skönt att slippa se en råtta stor som ett hus bryta sig igenom väggen i alla fall.. (Svar ja, vi har råttor i huset.. det är innerstan liksom!)

Inga kommentarer: