fredag 30 oktober 2009

Kommer detta funka?

Igår fick jag den alldeles utmärkt briljanta idén att om man köper blommor (snittblommor) och har hemma så vill man gärna ha det lite fint också. Om jag alltså svänger förbi Hötorget på vägen hem och köper blommor så måste jag städa sen..

Nu (femtioelva kassar och två ömma händer senare) ska jag bara sätta igång. Vi får se om det funkar. Då ska ni få en bild på mina blommor i den städade lyan senare..

Städa en fredagskväll? Ähm.. ja asså.. jag har inga direkta planer ikväll förutom att jag och MrMan ska laga mysmiddag och hyra en film tillsammans och det kommer ta några timmar innan MrMan har skyfflat sig igenom alla mail, slitit sig från havererade grejer och sagt det sista ordet i mobilen för kvällen där borta på kontoret... Men då, när han väl kommer hem, då är det fint och städat här hemma. Förhoppningsvis!

Inga kommentarer: