torsdag 29 oktober 2009

2 arbetsintervjuer avverkade

Jag är inne i arbetsintervju-svängen. Det är en sväng man inte hamnar i alltför ofta och den är riktigt intressant måste jag säga. Jag trodde nog att det skulle vara mer nervöst men nu tycker jag nästan att det är roligt.. Idag kände jag mig som Praktikanten Jerry i ICA-reklamen när jag blev visad runt i lokalerna "det här är ett handfat.. och här har vi ett till handfat!" Ähm? Ja, jag ser det... Var även tvungen att ta ett kliv in i varenda toalett innan jag fick gå vidare och se nästa grej (som oftast var en till toalett) hahahahaa.... Ser redan fram emot nästa intervju. Vad kan den erbjuda tro?

Efter första intervjun gick jag därifrån upprymd med tanken att "det här kan nog bli riktigt fett!"

Efter andra intervjun gick jag därifrån med ett skratt bubblande inom mig och tanken sa "Vafan hände?"

Ska man gå på magkänslan eller?

Inga kommentarer: