måndag 7 september 2009

Men jag e´nte bitter...

Idag i skolan.
På väg tillbaka till seminariet efter en alldeles för kort rast går vi förbi Foppas grupp som håller på å plocka ihop för att även de gå tillbaka. Jag tittar lite snabbt på Foppa och inser att hon tänker samma tanke. "Försten dit!" Jag börjar kuta.. hon och Ando kutar bakvägen.. Jag ser dörren där vi alla borde komma ut samtidigt och inser att jag är först. "JAG VANN!" ropar jag triumferande. Fortsätter gå och hör plötsligt Foppas röst nånstans långt framför mig "Kommer du snart eller?". Vafan... Hur gick det där till? Jag vet att de fuskade..

Har vart lite småirriterad hela dan över att jag vann men ändå inte vann.. Känner att jag måste få revansch!

2 kommentarer:

Ems sa...

Fattar du fortfarande inte hur vi gjorde?
Har inte du gått på lhs i 3 år?

Lillis sa...

Jo jag vet.. ni kutade uppför trappen och genom de där glasdörrarna.. Jag är inte så dum som jag ser ut =P