tisdag 7 juli 2009

Mera presenter

Dagens presentskörd från Percy som lyckades slå huvet av spiken än en gång ;)

Små mössor som man kan sätta på äggen en söndagsfrukost så de inte kallnar!

En egen kopp till det framtida personalrummet.

Precis en sådan skål jag velat ha en längre tid. Love it! Den ska vara fylld jämt..


Bästa!
För två somrar sedan åkte jag, Percy och ett gäng grabbar på surfresa till Tarifa, Spanien. På surfstranden hängde vi i gäng och aktade oss för Rob av olika anledningar..haha! Det var även där som Percy en dag plockade ett skott från en murgröna (tror jag att det är) som växte längs med hela väggen. Vi andra tyckte nog att hon var lite märklig och ifrågasatte hur i hela fridens namn hon skulle få den att leva hela vägen hem i bagaget.. men Percy fixade biffen ser ni. Så nu har jag alltså fått ett skott från hennes planta som växt sig stor borta på Hälsans Ö!
Jag hoppas verkligen att jag kan hålla den vid liv. Jag ska vårda den lite extra.

För övrigt har jag nu det mesta jag önskat mig. Nu behöver jag bara en större lägenhet där jag får plats med allt och lite fler fönster.. Blommorna tar snart över!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I love skålen! Vill också ha, i många färger helst...

Malin sa...

I löööööv muggen! Var kan man hitta den?

Lillis sa...

Tror att Percy hittat den i någon bokhandel i Hallsberg..