söndag 7 juni 2009

We got a ny pryl and I like it!

Woopidoo!
Vi har införskaffat en ny dator. 
Eller MrMan har införskaffat den för businesstrips.. Dock kommer den användas flitigt på resor och landställen. I like it! Den är pyttig och alldeles perfekt!



"Oj va jobbigt", sa Percy, "ha datan med sig på semestern". Men hur skulle vi klara oss utan? Vi är internätskadade.. datan är vår ständiga följeslagare. det känns tryggt =P

Vår granne var här i veckan och tyckte att det såg ut som en datasal. Haha! Ja, vi har varsin dator.. det skulle aldrig funka att dela på en, aldrig! Och nu har vi en extra.. lovely!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nej va avis jag blev nu. Vi har också en varsin, det skulle aldrig funka annars... och jag har lite problemet att denna är för stor att ha med på semestern... men i år får den nog följa med eftersom jag ska plugga... Är fett sugen på mobilt bredband också... jag menar, hur ska jag annars klara mig? Utan att blogga och annat skojsigt...

Lillis sa...

Mobilt bredband is the shit! Sjukt smidigt =)