fredag 13 maj 2011

Allmäntillstånd

Har inte bloggat på en vecka. Man har som inte alltid lusten. Även om det är roligt att flera läser medan man uppdaterar bra. Men som sagt, ibland finns det inte där bara.

Jag blir större... och större! Får lite sendrag i vaderna och sånt där men det är väl sånt som hör till. Har spenderat två sömnlösa nätter på Vildingarnas land och det gjorde ju inte direkt det bästa för allmäntillståndet. Det är viktigt att sova!!!

Igår var det föräldrautbildning på Danderyds sjukhus. Jag skulle dock snarare vilja kalla det för en mycket informativ föreläsning om förlossningen samt dagarna direkt efter förlossningen. Tydligen har jag valt Danderyd. Jag visste knappt själv att jag valde dock. Men det får bli fint. Alla säger att det är bra. Jag litar på läkarna och barnmorskorna.

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo nu ska jag fira. Jag ska sätta på någon sketbra musik och dansa runt med min tjöcke mage här på vardagsrumsgolvet och bara släppa ut allt som jag försökt hålla inne sedan klockan 10 idag cirka. Varför? För att ibland behandlar livet en precis så som man kanske känner att man förtjänar, och det är fan inte dumt när det händer!

Happy fucking weekend på er!

Inga kommentarer: