fredag 22 april 2011

Ett gott skratt förlänger livet!

Vi var på middag igår. Hos Krydolfo! Jag skrattade så jag var rädd att bebisen skulle komma ut för tidigt. Äggpickningstävlingen vann utbildningsreserven och "liten" ägnade kvällen åt att systematiskt vrida och klämma på min urinblåsa. Haha. Asså "liten" har tidigare sparkat på urinblåsan, det gör en sjuuukt kissnödig kan jag säga. Men igårkväll var något helt annat. Det typ kittlades, asså helt plötsligt var jag tvungen att försöka hålla inne ett skratt som var omöjligt att hindra från att komma ut. Känslan var så sjuk. Att bli kittlad från insidan, det är jävligt lågt måste jag säga. Jag försökte buffa på magen så "liten" skulle flytta sig men det funkade inte.

Det var uppenbarligen inte bara jag som hade jävligt kul igår!

Inga kommentarer: