lördag 12 mars 2011

Skitlåt

En mycket trevlig kväll med mycket skratt framför melodifestivalen. Jag ringde till och med och röstade. Det har jag aldrig gjort tidigare. Men det hjälpte inte. Swingfly vann inte. Egentligen skulle det kvittat för mig vem som vann bara det inte blev den sämsta av dom alla - saaaaades "jag vill vara en smörig tönt". Men det slår aldrig fel, vi skickar alltid skiten. Kanske lyckas han charma Europa, låten suger ju samepung. Men jag måste erkänna att jag tycker och tror att danny hade gjort det sjukt mycket bättre i tyskarnas land.

Fråga: tror ni Marie serneholt pratar så där när hon är hemma också?

2 kommentarer:

Natalie sa...

Du menar sådär överpreppy, supertydligt och jättetråååkigt! Absolut :)

Lillis sa...

Precis så! Hemskt att vara Måns Selmerlöv i sånt fall.