fredag 25 mars 2011

Pingu


Min make åkte till Långtbortistan och införskaffade en amningskudde till mig. Han är fin den där karln. Jag har givetvis inte börjat amma någon unge ännu utan tänkte snarare använda denna kudde till benstöd under natten. Även om jag inte är särskilt stor så är det inte jätteskönt att sova på mage, jag inbillar mig någonstans också att "liten" stör sig på att det plötsligt blir platt. Och, är man van att sova på mage så blir det liksom så automatiskt under natten även om man försöker låta bli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snäll karl du har... Jag har funderat i en evighet på om jag vill ha en amningskudde eller ej... Är det värt det eller inte lixom... Än har jag inte köpt nån, men jag tror jag vill ha en ändå...

Jag har en vanlig kudde som benstöd på natten, nu börjar jag få in snitsen att inte sparka iväg den... Jag hade nog gärna velat ha en sån där extra lång vanlig kudde i sängen när jag tänker efter.. för sen har jag en till vanlig kudde som jag typ "kramar" för att avlasta axeln eller vad jag ska säga...

Anonym sa...

Jag hittade den här sidan idag också med en annan gratisbox http://www.apoteksgruppen.se/sidor/baby-to-be.aspx

dock vet jag inte alls hur den är, men jag gillade verkligen boxen från big baby. Gratis är bra, och att det inte är så stora förpackningar gör mig inget. Bara bra, då kan jag avgöra själv om just den där stjärtsalvan är värd att köpa eller inte osv... Big Babys box måste vara bra för dig som bor på den sidan stan, det var massor med rabattkuponger, och bra sånna, men de gäller bara på Ica Maxi i Häggvik. Inte så ofta jag handlar där dock...