onsdag 30 mars 2011

206 ben har vi allihop (utom de gravida)

Skrattar lite när jag läser mitt inlägg om svanskotan. Att jag aldrig i min vildaste fantasi skulle kunna begripa vad det skulle ha med graviditeten att göra. Haha.

Jag har google-förbud. Google-kavle. Tur att man har vänner som inte har förbud då. Vet ni vad som plötsligt slog mig när kära vänner kom med olika svanskoteförslag? Jag är fullt medveten om foglossning och allt som har med att ben ska lösas upp och liknande. Men när man plötsligt är i sitsen då det kan ske så känns det så sjukt overkligt. Vadå, ska benen liksom lösas upp? Vafan händer med kroppen? "Du kommer bara finnas kvar som en liten pöl", säger Dadilo uppmuntrande. Hahaha! Jag vill gärna ha min svanskota kvar tack! Och det kan gärna hålla sig på den här nivån.. det är uthärdligt!

Inga kommentarer: