lördag 29 januari 2011

people close by

Jag försöker lite smygdesperat få mina vänner som går i hustankar att tänka sig mer åt mitt håll än åt något annat håll. Man blir ju som så lätt lite hemmakär och tänk så härligt det skulle vara att kunna promenera över till varandra på middag, på en fika, på en pratstund, på en fylla, för en promenad eller en löprunda, det spelar inte så stor roll vad det är egentligen utan mer att ha den möjligheten.

Idag knatade jag iväg på en promenad i solen. Gick förbi mor och far för att se om jag kunde få sällskap och det fick jag i form av en mojja. Multo bene...

Ikväll ska vi knata upp och äta lasagne. Min far har fått dille på att ladda in gamla diabilder i datorn... han kunde inte följa med på promenaden idag för att han höll på... han har blivit besatt.. 3000 bilder väntar ikväll... han börjar bli som kaminmannen.. haha!

Inga kommentarer: