söndag 2 januari 2011

Bloggarna på fortet

Jag läser de flesta bloggar och även om min bror skulle hävda att jag ääälskar fjortisbloggare så är fallet inte riktigt så. Jag läser bloggar som intresserar mig av olika anledningar. En del bloggar är riktigt intressanta, skrivna av människor som har varit med och som har något att förmedla. En del läser jag för att få tips och idéer, det finns lite allt möjligt i denna kategori som t ex förskola, hem, trädgård och annat smått och gott. Sen finns det givetvis vänner som bloggar som jag läser för att hänga med. Andra bloggar läser jag för underhållning. En del av dessa är menade att vara underhållande andra inte t ex vissa "storbloggare".

I alla fall så har jag för längesen slutat läsa BlondinBellas blogg då den är rätt trist i alla bemärkelser. Jag har dock ändå gått i någon slags tro om att hon är smartast av dem alla. En cool tjej som lyckats göra något av sin blogg. Det har hon ju verkligen men när jag såg henne på Fångarna på Fortet satt jag bara och häpna. Är hon på allvar? När hon drog kommentaren om varför hon inte klarade gåtan uppe hos nissen i tornet började jag undra om hon har någon konstig idé om att framställa sig själv som rätt blåst. Men så är nog tyvärr inte fallet.

Det var rätt uppenbart dock att bloggarna inte hade så mycket att komma med mot de lite äldre damerna som har vart med i svängen ett tag.

Mediaträning nästa?

2 kommentarer:

Pekka sa...

Jag såg också bloggarna på fortet och ja jag blev helt chockad över hur blåst blondinbella verka vara dels för kommentaren om gåtläsaren och dels om det andra laget när dom förlorade. Antar att man inte borde blivit överraskad dock :P

Lillis sa...

Det sjuka är att jag blev överraskad...