söndag 5 december 2010

Eggnog

Yes sir!
Eggnog-kvällen gick av stapeln igår. Det var inte så illa som jag hade föreställt mig. Smaken på noggen alltså. Det var faktiskt helt okej. Dock är jag ingen fantast av mjölkdrinkar, vilket detta smakade som, så jag badade inte i skålen direkt. Det gjorde dock MrMan och T-A... Åt sjuuukt smarrig blomkålssoppa till förrätt, måste be om receptet, och drack massa gott. T-A hade gått lös inne på systemet och det serverades först eggnog (naturligtvis) sen vitt, sen rött, sen desertvin, sen skumpa, lite mer eggnog och sist öppnades åter en vinare...

Spelades lite rockband och jag var Kung (of course). Sjukt sugen på att införskaffa. Fast efter trumsetet får vi nog ligga lågt ett tag. Det svider fortfarande att tänka på hur mycket som försvann i kassan när det inhandlades.

Sunday bloody sunday!

För intresserade kan jag informera om att MrMan nu slutat sitt gamla jobb och enbart håller på med det nya. Dock inte så stor skillnad i hur mycket tid som läggs på jobb eftersom det verkar vara sjukt mycket att göra när man startar företag.

Inga kommentarer: