måndag 29 november 2010

Slam dunk da funk

Från en av alla mina shoppingrundor fick jag med mig ett par reklamtrumpinnar och jag har sedan dess suttit här vi min dator och trummat mig på bena så de blitt blåa. Där någonstans väcktes ett gemensamt intresse för att införskaffa ett digitalt trumset och på den vägen vart det. Nu står det i vardagsrummet (provisoriskt, det ska naturligtvis in i musikrummet/kontoret/biblioteket) och det är sååååååå fett! Jag tänkte nog att det skulle bli skoj men det är så mycket mer skoj än jag tänkt mig.

5 kommentarer:

pa sa...

Häftigt! Vill prova!

Ped sa...

Åh! Jag är avundsjuk! Be-dum-tsch!

Lillis sa...

Alla är välkomna att prova! Ped, du kan spela på pysselkvällen =)

Ped sa...

Ja, det ska jag sannerligen göra! Julvisor i ny tappning. Johan undrar vad det kostade?

Lillis sa...

Den gick på 14000 begagnad. Det svider lite...