måndag 8 november 2010

Shoppaholic i förorten

Jag tänkte vara duktig och gå och köpa lite julklappar. En mycket bra tanke. Så slipper man stressa sen. Så jag skulle ta mig till ett köpcenter men bestämmer mig i sista stund för att stanna på ett annat köpcenter på vägen för att köpa ett par såna där bra vantar på Cubus (Cubus-torsk I am). Sen blev det inte riktigt så att jag kom vidare... Har man ingen bil kan man bara köpa så mycket som man orkar bära, så det var bara att inse att det inte blev något mer köpcenter. Köpte två julklappar faktiskt.. sen vart det rätt mycket åt mig.. Men hey?! Nu har jag ännu en anledning att gå igenom garderoben och sortera ut sådant jag inte använder!

Bestämde mig i alla fall för att om jag någon dag tänker att "jag har inget att ta på mig" så skall jag giva mig själv på moppo. Med dagens shoppande kan jag ha olika nya plagg varje dag denna vecka.. mm.. jag vet.. det svider lite i min ekonomiska ådra. Men man måste få unna sig lite ibland, speciellt när man har huvudvärk.. haha!

Lets hoppa i nya mjukisar och dyka in i garderoben. Om jag känner mig själv rätt kommer jag kanske att kunna sortera ut ett - max två - plagg, trots att jag inte använder allt där inne.

Inga kommentarer: