lördag 6 november 2010

När jag inte har räknat med hallowen-kids i tre dagar långa

Förra helgen var det ungar här både på fredagen och lördagen. Jag trodde vi hade otur med att det komma några på söndagen också men nu är det ungar som kommer idag också. What the fuck? Nån måtta får det väl ändå vara? Nu hade vi inget godis kvar så jag kom på den briljanta idéen att ge bort lite polkagrisar (eftersom jag har i överflöd från min möhippa).

Det kom just fyra små killar och jag gav dem varsin polkagris. Polkagrisarna är alltså rätt stora och killarnas ögon blev stora som tefat när jag försökte stoppa ned polkagrisarna i deras bunkar som var alldeles för små för mina stora polkagrisar.

"Åh! ÄGIT!", var reaktionen jag fick och hoppas nu på att killarna inte stöter på massa kompisar på vägen här ifrån och berättar om huset där man får stora polkagrisar. Sen att det är kärleksgrisar och står E hjärta F på dom, får dom väl upptäcka senare.. hahaha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast jag blir sur på deras föräldrar som inte har vett att skicka ut dem rätt helg. Halloween var förra helgen, Alla helgons denna helgen...

Lillis sa...

Ja jag börjar faktiskt också bli lite irriterad. Framförallt när de kommer på alla Helgona när man ska minnas sina kära som inte längre finns med oss..