tisdag 16 november 2010

Höjden av trötthet??

Är inne i nån sjuk sömnsjukarperiod just för tillfället. Jag somnar vartsomhelst närsomhelt känns det som. Jag fattar inte. Har vart så jävla steril med sånt förut. På bussen hem från jobbet idag somnade jag medan jag höll på och fipplade med iFee. Alltså jag höll på att spela ett spel för att hålla mig vaken - och jag somnar!!! Va i helvete? Vaknade en kvart senare med iFee i ett hårt grepp.

Jag kunde inte låta bli att bli lite imponerad av mig själv och sa högt "Niiiiice" med ett leende på läpparna varpå jag fick en lång skeptisk blick av kvinnan som satt på sätet bredvid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar att du är gravid... Galet trött då alltså... iallafall jag...

Lillis sa...

Haha! Jag är inte gravid. Men man kanske skulle kunna tro det...