fredag 26 november 2010

En shoppaholic på julklappsjakt

Återigen tog jag mitt shoppingglada arsle till centrum för att inhandla några fler julklappar. Jag pallar inte stressa sen så det är lika bra att ta tag i det nu, och jag har idéer. Bra idéer! Så, jag åkte dit med det senaste försöket färskt i minnet då jag aldrig kom igång med julklapparna eftersom jag var nedtyngd av kassar jag shoppat till mig själv.

Det började bra. Jag tittade runt på lite klappar. Men så gick jag förbi Vagabond och gick in. Jag vet inte vad som drev mig men något var det. "Jag ska bara kolla lite... Om jag skulle hitta ett par rätt billiga vinterkängor av snyggare modell än ett par vanliga kängor kanske, men bara kanske, jag får överväga inköp", sa min hjärna. Jag hittade ett par vinterboots. Ååhh dom var sååå fina, och dyrast i hela jävla affären. Såklart! Jag provade, gick omkring, letade fel, velade och tittade sorgset på expediten som servat mig och sa

"Faaan!".
"Är de inte bra?" frågade hon.
"Jo, det är just det. Jag måste ha dem!"

Så var det med det!

Sen inhandlade jag två par jeans. Eller ett par jeans egentligen och ett korvskinn till tajts. Hahaha! Men sjukt sköna! Just det, och en ny skjorta.. Sen köpte jag faktiskt en julklapp och en krans till farstubron.

These boots are made for walking, thats just what they do.

Inga kommentarer: